söndag 8 april 2012

I mina gömmor

Har ju kollat lite efter nya sporrar eftersom mina är så himla fula och igår när jag grävde lite i mina gamla hästsaker så hittade jag ett par jätte fina sporrar! När jag väl hittade dom så minns jag att jag har köpt dom men jag tror knappt jag har använt dom och dom är inte en skråma på så dom blir perfekta.

Blev tyvärr inte någon riding idag för min rygg kändes mindre bra och jag tror att de är första passet någonsin som jag ställer in för att jag har ont i kroppen. Känns mindre roligt men jag ska försöka longera på tisdag så att jag får vila ryggen ett par dagar i sträck i alla fall.

Påskledigheten har varit helt underbar och det finns inget bättre än att få umgås med sina nära och kära:)

2 kommentarer:

  1. Fina :) vart kommer läderskydden som sitter på ifrån eller är de köpta med ? Catharina

    SvaraRadera
  2. Läderskydden har jag köpt på charlies och som är jag verkligen suuupernöjda med! Dom kan jag varmt rekomendera:-)

    SvaraRadera